Tijd om de social media strategie bij te stellen

Tijd om de social media strategie bij te stellen
Vandaag weer een geslaagde Flow-jaardag gehad met deze toppers. Zo’n drie maanden terug hebben we met elkaar het Social Media Canvas ingevuld. Iedereen heeft voor zijn/haar bedrijf een strategie uitgezet om doelgericht social media in te zetten op een manier die bij hem/haar en zijn/haar bedrijf past.
 
Na drie maanden is het tijd om te kijken hoe het er voor staat. Welke doelen heeft iedereen gesteld en wat is de stand nu? Welke updates deden het goed en wat waren de gemene delers hierin? Welke berichten het minder goed en wat kunnen we daar van leren. Interessant om met elkaar te delen.
 
Gekeken wat we blijven doen, waar we mee gaan stoppen én gekeken waar kansen liggen voor nieuwe acties en mogelijkheden om op te pakken. De social media strategie is bijgesteld, dus iedereen kan er weer drie maand tegenaan. Plus: ook direct een start gemaakt. Dat vind ik zo leuk, hihi. Lekker hoppa actie, zoals:
 
  • Het volgen van de online LinkedIn training uit de Social Media Community Nederland om je profiel professioneel in te richten en het effectief in te zetten. 
  • Thema’s bedenken voor updates die het komende kwartaal geplaatst kunnen worden.
  • Hootsuite aanmaken en inrichten, een tool om berichten mee in te plannen voor o.a. LinkedIn. Zodat de berichten ook in de vakantie door kunnen gaan.
  • Volop aan de slag met het inplannen van berichten zodat de vakantie nu echt kan beginnen.
 
Al met al een heerlijk productief dagje. Word er zo blij van om dit te doen! 🙂
Inmiddels nu ook druk met de voorbereidingen voor het Flow-jaar Knallen van 2020! Super zin in! Alles komt zo samen. Denk je, klinkt mij tof, ik wil ook knallen met mijn bedrijf en meer uit social media halen? check even het Flow-jaar Knallen op mijn website. Heb al e.e.a. online gezet. Volgt binnenkort een feestelijke lancering.
Leave a reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *